Γυμναστείτε όπως τα… καγκουρό

Κάνουμε Kangoo Jumps με την Άντρια

Γιορτές ήταν και πέρασαν, αλλά τα κιλά έμειναν. Κανείς δεν είπε όχι σε ένα ποτηράκι παραπάνω, στα τραπέζια με τα πλούσια εδέσματα, στα γλυκά. Οι περισσότεροι εν δώσαμε σε αυτές τις μικρές αμαρτίες με αποτέλεσμα σήμερα να αναζητούμε λύσεις για να πάψει πια να μας ενοχλεί το κουμπί στο τζιν παντελόνι.

Αναζητούμε όμως κάτι διασκεδαστικό, κάτι που θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό μας και θα έχει και αποτέλεσμα. Άραγε να υπάρχει;

Άφθονη διασκέδαση και άμεσα ορατά αποτελέσματα υπόσχεται η πρωτότυπη μέθοδος εκγύμνασης που μιμείται το πήδημα του καγκουρό. Η Sladana Jeytovic fitness trainer και η Άντρια Κατσέλου πριν καλά καλά ξεκινήσουν να λένε για τον συγκεκριμένο τρόπο εκγύμνασης μας έφεραν ένα ζευγάρι περίεργα θα τα χαρακτηρίζαμε μποτάκια με έλασμα και μας ζήτησαν να τα φορέσουμε. Είχαν δίκιο με την πρώτη άσκηση και νιώθεις σαν μικρό παιδί, χαμογελάς, δεν αισθάνεσαι κραδασμούς και θέλεις απλά και άλλο!

Το Kangoo Jumps είναι μια πρωτότυπη και άκρως διασκεδαστική μορφή άσκησης, που δημιουργήθηκε για όλους όσοι λατρεύουν το τζόκινγκ, αλλά και για αυτούς που θέλουν να δοκιμάζουν συνεχώς καινούρια πράγματα. “Μπορούν να ασχοληθούν με το kangoo όλοι, από 6 ετών έως και 90, όσο σε κρατάνε τα πόδια σου μπορείς να κάνεις kangoo”αναφέρει η Sladana Jeytovic και συμπληρώνει «μετά την προπόνηση νιώθεις πιο ελαφρύς, πιο χαρούμενος, χωρίς άγχος. Μας βοηθά να αυξήσουμε την αντοχή μας και να μειώσουμε το λίπος. Απελευθερώνει τις τοξίνες από τον οργανισμό και έχουμε καλύτερη κυκλοφορία του αίματος σε όλο μας το σώμα».

Τη συγκεκριμένη άσκηση την κάνουν ξεχωριστή τα kangoo jums shoes, δηλαδή ένα ζευγάρι μπότες, που μοιάζουν με αυτές του σκι, έχουν όμως στον πάτο ειδικά ελάσματα. Αυτές είναι το βασικό και μοναδικό αξεσουάρ που θα πρέπει να διαθέτει κανείς, παρότι δεν χρειάζεται απαραίτητα να τις αγοράσει, αφού στο γυμναστήριο τις διαθέτουν στο πλαίσιο του μαθήματος.

Κάθε workout περιλαμβάνει άλματα, καρδιαγγειακές ασκήσεις, σε συνδυασμό με χορευτικές φιγούρες, τρέξιμο και πηδηματάκια. Κι όλα αυτά υπό τους ήχους μουσικής. Πώς να μη σου φτιάξει και τη δική σου διάθεση;

Το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι πως, λόγω των ελασμάτων των παπουτσιών, προστατεύονται οι κλειδώσεις των ποδιών. Ταυτόχρονα, ο ασκούμενος κουράζεται πιο δύσκολα, οι μύες γυμνάζονται χωρίς να καταπονούνται ενώ, σύμφωνα με τους trainers, οι θερμίδες που καίγονται κάθε φορά είναι οι διπλάσιες σε σχέση με το συμβατικό, γρήγορο τζόκινγκ. Παράλληλα, η συγκεκριμένη άσκηση βοηθά στην απώλεια βάρους, στη μείωση της κυτταρίτιδας, στη σύσφιγξη, ακόμη και στην ανάρρωση έπειτα από τραυματισμούς. Απορροφούν τους κραδασμούς, προστατεύουν τις αρθρώσεις και χαρίζουν μια διαφορετική αίσθηση στην κίνηση, στα άλματα αλλά και στο περπάτημα.

Ας μιμηθούμε την κίνηση του καγκουρό για να σμιλέψουμε το σώμα μας και να χάσουμε τα περιττά κιλά.