Παγωτό ξυλάκι : Πόση ώρα χρειάζεται για να κάψεις τις θερμίδες

Παγωτό και καλοκαίρι πάνε μαζί. Από μικρά παιδιά μετρούσαμε πόσα παγωτά είχαμε φάει και πόσα μπάνια στη θάλασσα.

Το παγωτό όμως, όπως όλα τα γλυκά, έχει αρκετές θερμίδες. Όπως και λιπαρά και αποτελεί το νούμερο ένα καλοκαιρινό εχθρό της σιλουέτας.

Δεν είναι όμως όλα τα παγωτά το ίδιο. Ορισμένοι τύποι μπορεί να έχουν λιγότερο λίπος, αλλά περισσότερη ζάχαρη. Πράγμα που σημαίνει ότι χάνονται θερμίδες από το λίπος, αλλά αντικαθίστανται με εκείνες από τη ζάχαρη.

Ενδεικτικά μπορούμε να πούμε πως μία μπάλα παγωτό βανίλια μας δίνει περίπου 180 θερμίδες, μία μπάλα σοκολάτα 235 και μία παρφέ 245-300 (ανάλογα με τον τρόπο παρασκευής).

Το καλοκαίρι είναι εδώ και σίγουρα ένα παγωτάκι είναι ό,τι πρέπει. Απολαυστικό, δροσερό, κατάλληλο για την εποχή.

Παγωτό : Η έρευνα του Πανεπιστημίου για τις θερμίδες

Πόσο πρέπει να περπατήσουμε για να κάψουμε ένα παγωτό ξυλάκι; Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τέξας έκαναν έρευνα και βρήκαν την απάντηση.

Το αποτέλεσμα της μελέτης σε 300 συμμετέχοντες ηλίκίας18-30 ετών ήταν ότι ένα παγωτό ξυλάκι απαιτεί μια ώρα περπάτημα.

Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι το ξυλάκι έχει λιγότερες θερμίδες σε σύγκριση με το κυπελλάκι (με την προϋπόθεση ότι δεν έχει επικάλυψη σοκολάτας). Όπως και η βανίλια ή φρούτο (π.χ. φράουλα) σε σχέση με τη σοκολάτα ή το παρφέ.

Επίσης οι γρανίτες, τα σορμπέ, το παγωμένο γιαούρτι και τα τύπου 0% ή 0+0% αποτελούν την ιδανικότερη επιλογή για όσους προσέχουν το βάρος τους.

Για μια τέτοια απόλαυση, αξίζει μια ώρα περπάτημα για το «κάψιμο» των θερμίδων.